onsdag den 11. november 2009

Som om det hele skulle handle om muren...

Nææ, for der er også sket andre ting her i Berlin. Det er bl.a. blevet efterår, den første sne er faldet, jeg har haft mit første besøg fra København (far og Anette), jeg har gået ture, jeg har været til Mewkoncert og jeg har lavet skolearbejde. Her er lidt stemningsbilleder...



Et pragtfuldt efterårstræ


Med far og Anette på tur i Tiergarten



Billedet som jeg kalder "Signe og en hjort"


Min dejlige grå baggård med et lille drys sne


Mit gadehjørne med udemærkede eksempler på Berlinsk gadekunst: Alias og Little Lucy


Mew i Lido





Et studie af bydelen Charlottenburg en dejlig efterårsdag





Mumistencil sniger sig lige ind som smagsprøve på hvad der kommer. Den er nemlig fra Dresden, hvor jeg var på weekend, kombineret med skøn bjergvandring i Dresden omegn. Men da jeg var sammen med en dygtig fotograf, lod jeg ham tage billederne og de kommer forhåbentligt snart...

Ingen kommentarer: